ציוד רפואי מתקדם שמייצג מהו ביטוח אמבולטורי

מהו ביטוח אמבולטורי – כי יש דברים שצריך לבדוק

הידעתם כי יש כיסוי ביטוחי למבחר בדיקות אבחנתיות מתקדמות? אתם מוזמנים להכיר מהו ביטוח אמבולטורי ומה הוא כולל

שמעתם פעם בקופת החולים את המושג 'ביטוח אמבולטורי'? הנהנתם בראש כאילו אתם מבינים אבל למעשה מעולם לא הסבירו לכם מהו ביטוח אמבולטורי, ומה בכלל פירוש המילה, ואתם לא ממש בטוחים?

אם עניתם בחיוב לשאלות הללו – אל דאגה, אתם לא לבד.
אז בואו ננסה לעשות קצת סדר בעזרת תשובות לשאלות נפוצות:

מהו ביטוח אמבולטורי?

הביטוח האמבולטורי מקנה זכאות למגוון שירותי רפואה, בעיקר שירותים אבחנתיים, כמו בדיקות, ייעוץ או טיפול קצר שאינו מצריך אשפוז.
זהו ביטוח בריאות פרטי המשלים את הכיסוי לו אתם זכאים במסגרת סל הבריאות הממלכתי ושירותי הבריאות הנוספים של קופות החולים, המכונים שב"ן.

למה זה חשוב?

סל הבריאות הממלכתי בישראל ושירותי הבריאות הנוספים של קופות החולים הם טובים ומקיפים – ועדיין יהיו מקרים בהם נרצה לקבל הפנייה לבדיקה או לשירות כלשהו וקופת החולים לא תמהר לאשר את ההוצאה או שבכלל אינה מציעה את השירות.

פעמים אחרות נרצה להתייעץ עם מומחה מסוים או לקבל תור מהיר יותר לבדיקה מזה שמציעה לנו קופת החולים. בכל המקרים הללו נוכל להפעיל את הביטוח האמבולטורי ולקבל את השירות הדרוש לנו באופן מקצועי ומהיר.

מה כולל הביטוח הזה?

כיסוי אמבולטורי מתמקד בעיקר בבדיקות רפואיות אבחנתיות וכולל זכאות לבדיקות הדמיה רפואיות (MRI, CT, P.E.T CT, אולטרסאונד וכד'), בדיקות סקר תקופתיות לגילוי סוגים שונים של סרטן, בדיקת סקר מנהלים, סל הריון מקיף למגוון בדיקות ושירותים, התייעצות עם רופאים מומחים במגוון נושאים, אבחון וטיפול לילדים המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז, אבחון פסיכו-דידקטי, טיפול פסיכולוגי ועוד.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים ביטוח אמבולטורי?

לפני כל רכישת ביטוח, חשוב לבדוק מה יהיה היקף הזכאות שלכם במקרה הצורך, מהי תקרת ההשתתפות שמקנה הביטוח, האם קיים מרכיב של השתתפות עצמית ומה גובהו, מה משך תקופת האכשרה שתצטרכו לחכות בטרם תוכלו להפעיל את הביטוח ועוד.

חשוב גם לבדוק אילו שירותים מציעה כל אחת מחברות הביטוח. AIG, למשל, מציעה במסגרת הביטוח האמבולטורי גם את שירות "מקסימום בריאות" המאפשר למבוטח לקבל מידע מותאם אישית על כיסויים להם הוא זכאי דרך קופת החולים בה הוא חבר ובאמצעות הביטוח הלאומי

עכשיו, כשהדברים בהירים יותר ואתם יודעים מהו ביטוח אמבולטורי, תוכלו לבדוק את האפשרויות ולקבל החלטה האם להשלים את ההגנה הביטוחית של המשפחה שלכם באמצעות ביטוח אמבולטורי של AIG.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים