ביטוח עבודה - מניעת כפל ביטוח

ביטוח בריאות בעבודה ומניעת כפל ביטוח

עם התקדמות הטכנולוגית בתחומי הרפואה והתפתחות ענף הביטוח בהתאם, ביטוח בריאות הפך למגוון יותר. נושא כפל ביטוח מקבל יותר ויותר חשיבות ככל שהענף מתקדם

באתר אינטרנט אמריקני שמיועד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים פורסמה סקירה על מגמות בתחום ביטוח בריאות לעובדים. מסתבר כי בין השנים 2000 ו-2013, כל התקופה עד כה במאה ה-21, נרשמה בארה"ב ירידה – פחות עסקים מעניקים ביטוח בריאות לעובדים. המאמר מנתח את ההבדלים בין סקטורים שונים בארה"ב, אך אתכם ודאי מעניין מה קורה כאן בישראל.

ראשית, יש לציין כי מבנה ביטוח הבריאות בישראל ובארה"ב שונה מיסודו. בישראל קיים ביטוח בריאות ממלכתי, למעשה דו-שכבתי, שמבטיח לכל אזרח טיפול רפואי למרבית הצרכים הנפוצים, בכלל זה מורכבים, באמצעות ביטוח לאומי וקופות החולים. המערך של ביטוחי הבריאות בישראל הוא מן המתקדמים בעולם. בארה"ב למשל, ביטוח בריאות פרטי הוא אבן היסוד, כל אחד לעצמו ולמשפחתו. בישראל לעומת זאת ביטוח בריאות פרטי, באמצעות חברת ביטוח, זהו הרובד השלישי. המשלים האמיתי.

התופעה של ביטוח בריאות בעבודה מוכרת ואף נפוצה גם בישראל. חברות רבות מעניקות לעובדים ביטוחי בריאות מסוגים שונים. מדובר בביטוח בריאות פרטי שניתן במסגרת סל השכר והנלוות לעובד.

במקרים רבים הכיסוי עשוי להיות מקיף ולכן כדאי לבדוק, כדי לתכנן באופן מדויק וחסכוני את ההוצאה המשפחתית והאישית על ביטוח בריאות פרטי, כזה שיסגור את הקצוות וישלים את החוסרים.
דגשים שכדאי לשים אליהם לב: סוגי ניתוחים בארץ ובחו"ל, התייחסות למקרים של מחלות קשות, כיסוי להוצאות אשפוז, הוצאות שהייה בחו"ל, מועדי קבלת הפיצוי במקרה של תביעה, הסדר הפיצוי ועוד.

ענין חשוב שיש לקחת בחשבון הוא מניעת כפל ביטוח. למה לשלם פעמיים על אותו כיסוי?! כפל ביטוח הוא תופעה נפוצה שעולה לדיון באופן תדיר בקרב מומחי ביטוח וכלכלה. עם התקדמות הטכנולוגית בתחומי הרפואה והתפתחות ענף הביטוח בהתאם, ביטוחי הבריאות הפכו מגוונים יותר. נושא כפל ביטוח מקבל יותר ויותר חשיבות ככל שהענף מתקדם.

חברת AIG חוללה מהפכה בתחום ביטוח בריאות פרטי, כאשר הציגה את AIG מדיקל – כיסוי המשלים את שירותי הבריאות הנוספים של קופות החולים ואינו יוצר כפל ביטוח. ביטוח בריאות AIG מדיקל הוא המשלים המושלם. עוד פתרון חדשני במסגרת האסטרטגיה של AIG לפתרונות ביטוח בהתאמה אישית.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים