מנותח בעל ביטוח ניתוחים מחובר למכשירים

כיסוי ניתוחים בביטוח בריאות – הפרטים שחשוב להכיר

ניתוח הוא הפעולה הרפואית הפולשנית ביותר שקיימת והיא מציפה אצל כולנו חששות אין ספור. הכל הרבה יותר קל כאשר יש פוליסת ניתוחים עם מגוון כיסויים. עיקרי הדברים שכדאי לדעת

"צריך ניתוח". כל אדם שאי פעם שמע רופא המוציא את צמד המילים הללו מפיו, מכיר את התחושה הראשונית והטבעית כל כך של לחץ ובהלה.

ניתוח הוא הפעולה הרפואית הפולשנית ביותר שקיימת והיא מציפה אצל כולנו חששות אין ספור – איך נתמודד עם ההרדמה ועם אובדן השליטה הכרוך בה? האם תהיה לנו אפשרות לבחור את מקום הניתוח ואת הרופא המנתח? איך נתגבר על הכאב הצפוי? מה יקרה אם חלילה יהיה סיבוך או זיהום?

הלא נודע מאיים מטבעו ובמצב כזה נחפש את הדרך להשיג מחדש שליטה במצב ונרצה להבטיח את התנאים הטובים ביותר להצלחה.
בדיוק כאן נכנסת לתמונה פוליסת ניתוחים.

מהי פוליסת ניתוחים?

פוליסת ניתוחים היא רכיב ביטוחי אותו ניתן לרכוש כחלק מביטוח בריאות פרטי, אשר משלים את סל שירותי הבריאות הממלכתי ואת שירותי הבריאות הנוספים שמציעות קופות החולים (שב"ן).

הפוליסה מכסה הוצאות בגין ניתוחים או טיפולים מחליפי ניתוח, כולל האפשרות לבצע את הניתוח בבית חולים פרטי או במרפאה כירורגית פרטית לפי בחירת המבוטח.

מה כוללת פוליסת ניתוחים?

  • התייעצויות עם רופאים מומחים לפני או אחרי הניתוח, או הטיפול מחליף ניתוח. התייעצות כזו תכוסה גם אם בסופו של דבר לא בוצע בפועל ההליך לגביו נערכה ההתייעצות.
  • עלות שכר מנתח המבצע את הניתוח באופן פרטי.
  • עלויות ניתוח הכוללות אשפוז בבית חולים פרטי, שכר רופא מרדים, הוצאות חדר ניתוח, ציוד מתכלה, שתלים, תרופות שניתנו במהלך הניתוח והאשפוז ובדיקות שבוצעו כחלק מתהליך הניתוח.
  • הוצאות בגין טיפול מחליף ניתוח – טיפול רפואי המבוצע בידי רופא מומחה ונועד להשיג מטרה דומה לזו של הניתוח אותו הוא מחליף.

פירוט הכיסויים בפוליסה

לצערנו, צורך פתאומי בניתוח עלול להתעורר בכל אחד משלבי החיים. חשוב לבדוק אם במסגרת סל הכיסויים וההגנות המשפחתי שלכם, קיים גם הרכיב הזה, ולשקול להוסיפו במידת האפשר.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים