חיים בריאים – צלליות של נשים בתנועה

רוצים חיים בריאים? תעברו קבוצה

אלה שעושים ספורט, אלה שחושבים על זה ואלה שמדחיקים - כולם רוצים חיים בריאים. עכשיו יש להם גם תמריץ כספי משמעותי. זזים ומרוויחים.

כולם רוצים חיים בריאים, אבל בכל מה שקשור לאורח חיים בריא, אפשר לחלק את העולם לשלוש קבוצות עיקריות: אלה שמשקיעים בזה, אלה שחושבים על זה ואלה שמדחיקים.

הקבוצה הראשונה מורכבת מאנשים שפעילות גופנית מאומצת ומסודרת היא חלק משגרת חייהם, סעיף קבוע בלוח הזמנים האישי. חדר כושר, ריצה, הליכה, שחייה, משחקי כדור קבוצתיים – כל אחד בוחר את הפעילות הספורטיבית שמתאימה לאופי שלו (או שילוב של פעילויות) ומיישם אותה בתדירות קבועה לאורך השבוע.

הקבוצה השנייה, שהיא ככל הנראה הגדולה ביותר, כוללת את כל מי שיש לו את המודעות וההבנה מה זה חיים בריאים ומה צריך לעשות כדי לחיות בריא, אבל לא באמת עושה את מה שהוא יודע ומבין.
הם נרשמו לחדר כושר ולא הגיעו, קבעו עם חבר או חברה מועדים לג'וגינג והתחילו להבריז אחרי פעמיים-שלוש עד שהעניין דעך, הם הבטיחו לעצמם אלף פעמים להתחיל מחר אבל עדיין לא הגיעו לזה, קנו ציוד וביגוד כתמריץ עצמי ולא ממש השתמשו.

הקבוצה השלישית חיה בהדחקה, בדרך כלל על הכורסה מול הטלוויזיה. יש להם את המודעות, כמובן, אבל הם מתעלמים ממנה בנחת. חלקם אפילו מפתחים פילוסופיה הומוריסטית לנושא: "למה לרוץ אם אפשר ללכת? למה ללכת אם אפשר לשבת?"

למה? התמריץ מספר אחת לפעילות גופנית, שהיא מרכיב מרכזי באורח חיים בריא, הוא פשוט – חיים בריאים. בינינו, צריך יותר מזה?

כאמור, מסתבר שכן.

AIG מתגמלת אתכם על אורח חיים בריא

תוכנית הביטוח החדשנית AIG Safe Life מאפשרת לחסוך עד 25% מהעלות השנתית של ביטוחי בריאות, חיים ותאונות אישיות.
את ההנחה מקבלים עבור נקודות, את הנקודות מקבלים עבור פעילות גופנית, את הפעילות הגופנית מודדים באמצעות אפליקציה. זזים וחוסכים.
החיסכון עשוי להצטבר למאות ואלפי שקלים בשנה, בהתאם למספר הנקודות ולכמות הפוליסות. לאורך תקופת הביטוח, מדובר בחיסכון של עשרות אלפי שקלים.

טבלת החיסכון למשתתפי תוכנית AIG Safe Life

תוכנית הביטוח המשתלמת AIG Safe Life – זזים וחוסכים

עבור הקבוצה הראשונה, של העוסקים בספורט באופן שוטף, זאת בעצם מתנה שרק צריך לבוא לקחת. הם ממילא עושים מה שצריך לטובת חיים בריאים, והדרך למקסימום חיסכון בביטוח היא חלק משגרת יומם.
בעצם ההצטרפות לתוכנית הם מבטיחים לעצמם הנחה משמעותית. רובם כנראה יגיעו להנחה המירבית.

את הקבוצה השנייה (אלה שחושבים על זה) צריך להעביר ממודעות לעשייה. השאיפה היא לתמרץ אותם לפעילות גופנית שוטפת, כלומר להעביר אותם לקבוצה הראשונה. אבל גם פעילות גופנית שאינה ספורטיבית, יכולה לספק להם את ההנחה בביטוח.
פעילות גופנית זה לא רק ספורט

הקבוצה השלישית, המדחיקים, נראית קשה יותר לפיצוח. מה כבר יכול להזיז אותם?! אנחנו חושבים שתמריץ כספי משמעותי יכול לעשות הבדל, ולהרים אותם מהכורסא. בהתחלה באופן חלקי ופחות רציף ומשם לפעילות גופנית סדירה ומשמעותית.

חיים בריאים ובהצלחה לכולם.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים