אדם רץ - על פעילות ספורטיבית ועל ביטוח בריאות פרטי

על פעילות ספורטיבית ועל ביטוח בריאות פרטי

מה הספורט שלכם? כמה פעמים בשבוע אתם עושים ספורט? קחו חומר למחשבה על ביטוח בריאות פרטי בזמן שאתם משקיעים בגוף שלכם

אורח חיים ספורטיבי הוא סוג של ביטוח בריאות, שאתם מעניקים לעצמכם מתנה. אין צורך להרחיב בהסברים כמה פעילות ספורטיבית טובה לגוף ולנפש, הכל ידוע. שגרת ספורט, פעמיים-שלוש בשבוע (או יותר), היא השקעה חכמה ומשתלמת. לא קל, אבל שווה.

העלות החודשית לחדר הכושר, הזמן שאתם משקיעים בהליכה, ריצה, שחייה (מה הספורט שלכם?), כל אלה מניבים חוסן גופני לאורך זמן ומשפרים באופן משמעותי את הסיכויים שלכם לחיים ארוכים ובריאים יותר.
זאת הרי הסיבה העיקרית בגללה אתם שומרים על משמעת ספורטיבית. ואם בדרך אתם גם נהנים, אז עוד יותר טוב.

אנחנו לא רוצים לקלקל את השמחה, אבל זה הזמן לחשוב על ביטוח בריאות. כי אם כבר מודעות, אז בואו נרד לפרטים.

ראשית, מי שמקפיד על פעילות גופנית ספורטיבית, אמנם עושה טוב לגוף, אך מן הסתם חשוף גם לסיכונים כאלה ואחרים של פציעות ופגיעות.
למרבית הצרכים הנפוצים יש כיסוי במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי, שיש לכל אזרח, ושב"ן של קופת חולים, שיש לרוב גדול של האוכלוסייה. מתי צריך ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי בראייה ספורטיבית

ביטוח בריאות פרטי מיועד לצרכים הלא שגרתיים, כאשר לא רוצים לחכות שבועות וחודשים לבדיקה או לניתוח, או כאשר הפתרון הרפואי הדרוש אינו כלול בסל הבריאות ושב"ן. דברים שספורטאי מקצועני מקבל באמצעות המועדון המעסיק אותו, אבל אדם פרטי שעוסק בספורט צריך לדאוג לעצמו.

לא פחות חשוב; ביטוח בריאות פרטי, בדיוק כמו הפעילות הספורטיבית, הוא גם מהלך מונע. פוליסה פרטית יכולה לכלול כיסוי לשירותי רפואה אמבולטורית ואבחון רפואי מהיר, שיש בה כיסויים כגון סקר מנהלים, סקר לגילוי מחלת הסרטן ועוד. כלומר, רפואה מונעת.

החידוש האחרון הוא כיסוי לבדיקות גנטיות, אבל בואו נחזור למקרים הפשוטים. למשל, נפילה ורגל שבורה.

בשביל זה באמת לא צריך ביטוח בריאות פרטי, אבל ביטוח תאונות אישיות יכול לעשות הבדל פיננסי עצום. למשל, כאשר הנזק הגופני גורם לאובדן הכנסות, או להוצאות שאינן קשורות לטיפול ולשיקום.

מעטפת ביטוחי בריאות וגוף חכמה, כוללת ביטוחי שיפוי (החזר הוצאות) כגון לניתוחים, טיפולים מחליפי ניתוח, השתלות, תרופות ורפואה אמבולטורית, וביטוחי פיצוי כגון לגילוי מחלות קשות ותאונות אישיות.

גם שקט נפשי הוא חלק מאורח חיים בריא.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים