נסיעה בלי ביטוח - בואו נחשוב רגע

נסיעה בלי ביטוח – בואו נחשוב רגע

מה קורה כאשר תוקף אתכם כאב שיניים בעת חופשת שופינג בחו"ל? פחות מ-30% מהישראלים לוקחים סיכון עם נסיעה בלי ביטוח

נתונים מוכיחים כי נסיעה בלי ביטוח היא לא אופציה עבור מרבית הישראלים שיוצאים לחו"ל. למעלה מ-70% מקפידים לרכוש ביטוח נסיעות כלשהו. אלו הן הבשורות הטובות, הבשורות הפחות טובות הן שיש כ-30% שלוקחים סיכונים עם נסיעה ללא ביטוח.

אין נתונים לגבי התפלגות הישראלים שמחליטים על נסיעה בלי ביטוח, אך קשה להאמין כי ביניהם יש רבים, אם בכלל, שיוצאים לחופשות סקי, ספורט אתגרי, טיולי טראק וכד'. הרבה יותר סביר להניח כי רוב גדול של היוצאים לחו"ל בלי כיסוי ביטוחי הם כאלה שיצאו באופן ספונטני לגיחה קצרה ופשוט שכחו בסערת ההתארגנות, או כאלה שאומרים לעצמם "רק סופ"ש של שופינג, מה כבר יכול להיות?"

אז בואו נראה מה כבר יכול להיות; לצורך העניין נדלג על אפשרויות קיצוניות כגון תאונות דרכים, שריפה במלון, אירוע טרור, קריסת עץ ברחוב הקניות ושאר התרחשויות שעלולות לגרום נזק גופני ואשפוז.

הדוגמא הקלאסית לאירוע "פשוט" שיכול להפוך נסיעה בלי ביטוח לסיוט כלכלי, היא החלקה ברחוב בעיר זרה, רגל שבורה, טיפול רפואי, אשפוז קצר, הטסה מוקדמת (או מאוחרת) חזרה לישראל.
לכל השרשרת הזאת יש עלויות שיכולות להגיע למאות אם לא לאלפי דולרים שלא היו בתוכנית שלכם. פוליסת ביטוח נסיעות, שמחירה זניח בהשוואה לעלות הכוללת של הנסיעה, יכולה לעשות את ההבדל.

אגב, הפוליסה גם מבטיחה לכם שירות 24/7 של מוקד חירום בעברית.

דוגמא נוספת היא כאב שיניים, לא משהו שצריך להרוס חופשה כאשר אפשר לקבל טיפול חירום למניעת הכאב ולהמשיך את הטיפול בארץ. אבל טיפול חירום בחו"ל עולה כסף. הוצאה קטנה לביטוח נסיעות לחו"ל מונעת גם את הכאב הכספי.

דוגמאות בסיסיות אלו מתייחסות למרכיב העיקרי של ביטוח נסיעות – כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל. אבל גם מזוודה שנסעה למקום אחר עלולה לשבש את הנאת החופשה, וגם את השיבוש הזה אפשר לחסוך עם ביטוח נסיעות.

נסיעה בלי ביטוח היא הימור, ואנחנו הראשונים להודות שבמרבית המקרים, ברוך השם, הוא מצליח. אבל ביטוח נועד בדיוק לאותם מקרים בודדים שההימור לא מצליח.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים