איך AIG משלמת תביעות הכי מהר בישראל

איך AIG משלמת תביעות הכי מהר בישראל?

העולם משתנה. המון דברים קורים בבת אחת וכל זה, תאמינו או לא, משפיע באופן משמעותי גם על סל הביטוח שלכם - אילו פוליסות יש לכם, כמה הן עולות לכם ובאיזו מהירות מטופלות התביעות שלכם

משרד האוצר בדק ומצא: AIG משלמת תביעות ביטוח הכי מהר בישראל. את נתוני הבדיקה המלאים של משרד האוצר בנושא תמצאו באתר האינטרנט של משרד האוצר, אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון: מדד שירות לטיפול בתביעות.

בחברת AIG מרגישים כמובן גאווה גדולה וסיפוק מתוצאות הבדיקה של משרד האוצר, שהיא ללא ספק קפדנית ואובייקטיבית ברמות הכי גבוהות שאפשר. פרסום התוצאות ע"י משרד האוצר, לראשונה בהיסטוריה, חשף לציבור את מה שבענף הביטוח יודעים כבר זמן רב – AIG משנה את חוקי המשחק.

הסיפור מתחיל בפלנטה המכונה 'כדור הארץ' שהיא בגלקסיה הידועה בשם 'שביל החלב'. כן, העולם בו אנו חיים עובר שורה של מהפכות ותהפוכות – גלובליזציה כלכלית ופיננסית, תקשורת רב-ערוצית בזמן אמת, שינויים גיאו-פוליטיים וגם שינויי אקלים. המון דברים קורים בבת אחת וכל זה, תאמינו או לא, משפיע באופן משמעותי גם על סל הביטוח שלכם – אילו פוליסות יש לכם, כמה הן עולות לכם ובאיזו מהירות מטופלות התביעות שלכם.

רוצים דוגמא? תחשבו על המכונית החדשה "מהניילונים" שרכשתם לאחרונה. היא הרבה יותר מתקדמת ומתוחכמת מהמכוניות של הדור הקודם, וגם הרבה יותר בטוחה. למעשה, תעשיית הרכב העולמית נמצאת בתהליך עצום של שינוי שכולל תזוזה של מרכזי הייצור העולמיים, התפתחות של תרבות מוטורית אורבנית חדשה, הצטרפות של מדינות חדשות למעגל השפע, שבא לידי ביטוי ברכישה מוגברת של מכוניות, וכאמור גם שינויים טכנולוגיים מדהימים. מיפרטי הבטיחות של המכוניות החדשניות מאפשרים לרגולטורים ולחברות ביטוח להוריד את מחירי ביטוח הרכב. פחות סיכון, פחות פרמיה.

כחברה גלובלית AIG מחוברת להתרחשויות. למעשה, ההצלחה של AIG ברחבי תבל ובישראל מבוססת על חזון של חדשנות מתמדת. החברה היתה בין הראשונות לזהות את המהפכה של טכנולוגיות המידע והתקשורת הדיגיטלית, המאפשרות ניהול עסקי ביטוח ושירותי ביטוח ללא תיווך. זה רק הולך ומשתכלל.

ההישג של AIG ישראל במדד השירות של משרד האוצר הוא תוצאה של מדיניות עסקית המציבה את הלקוח במרכז ואת השירות כערך, אך הוא אפשרי בזכות מערכות טכנולוגיות שבעזרתן אפשר ליישם את המדיניות.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים