ביטוח בריאות מצומצם – למה לא כבר היום?

ביטוח בריאות מצומצם – למה לא כבר היום?

מהו ביטוח בריאות מצומצם ולמה צריך לחכות לו, כאשר AIG מציעה כבר היום ביטוח בריאות פרטי ללא כפל ביטוח?

משרד הבריאות מוביל חזון שנקרא ביטוח בריאות מצומצם. למעשה מדובר בהוספת רובד ביטוחי חדש  מסוג ביטוח בריאות משלים, שיתמקד בכיסוי לניתוחים ובחוות דעת נוספות בלבד. אלו הם שני התחומים הנדרשים ביותר ע"י לקוחות ביטוח בריאות משלים ופרטי בישראל. עפ"י המתוכנן הפוליסה החדשה תופץ הן ע"י קופות החולים והן ע"י חברות הביטוח ותהיה אחידה. כלומר, משרד הבריאות מכוון לתחרות מחירים בריאה.
סקירה באתר Ynet אודות חזון ביטוח בריאות מצומצם

הרעיון נמצא בראשית דרכו ואין עדיין מועד להשלמת התכנון והחקיקה וליישום של ביטוח בריאות מצומצם לתועלת ציבור המבוטחים בישראל. אבל זה לא אומר שאי אפשר לחסוך כבר היום באופן משמעותי בעלויות ביטוח הבריאות של המשפחה.
פוליסת ביטוח בריאות AIG Medical הביאה את המהפכה לישראל; הפוליסה של AIG מעניקה כיסוי משלים לשרותי הבריאות הנוספים של קופות החולים (שב"ן), כך שהמבוטח בה יוכל ליהנות מכיסוי ביטוחי מבלי שיווצר כפל ביטוח..

להלן ציטוט מתוך הסקירה ב-Ynet: "ל-80% מהאזרחים יש ביטוח משלים באחת מקופות החולים ולארבעים אחוז יש ביטוח פרטי. דבר זה מייצר כפל ביטוחי, מכיוון שרבים משלמים פעמיים על אותו מוצר".
פוליסת ביטוח בריאות AIG Medical מעניקה את הפתרון כבר כעת – כיסוי ביטוחי משלים ללא כפל ביטוח. אז למה לחכות לועדה שעוד לא החליטה ?
למידע אודות ביטוח בריאות AIG Medical

הסרטון שהכנו ממחיש באופן ידידותי את העיקרון שחוסך לכם כסף ושומר על הכיסוי

ביטוח בריאות AIG Medical נותן, כמובן, הרבה יותר מאשר אותו רעיון של ביטוח בריאות מצומצם. עוד הוכחה לחדשנות של AIG ולתפיסת העולם של כיסוי ביטוחי בהתאמה אישית – גישה שיוצרת פתרונות ביטוח טובים יותר במחירים טובים יותר.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים