עיצוב הבית - יותר פשוט ממה שחשבתם

עיצוב הבית – יותר פשוט ממה שחשבתם

אוהבים את הבית אבל מרגישים ש"זה כבר לא זה"? כנראה שהגיע הזמן לעשות שינוי. כדי לעצב את הבית לא בהכרח יש צורך להזמין אדריכל מקצועי ולשנות את הקונספט העיצובי מהיסוד. מספר טיפים לעיצוב הבית...

אם הבית שלכם נראה לכם ישן ואפילו לא נקי גם אחרי שניקיתם אותו כבר שלוש פעמים השבוע, ככל הנראה יש צורך להכניס בו כמה שינויים. הרי הבית הוא המקום הראשון בו עלינו להרגיש נינוחים ושלווים – שלמים עם עצמנו. בנוסף, מראה הבית שלנו הוא אולי האלמנט המלמד עלינו יותר מכל דבר אחר, ואם מרגיש לנו שינוי זה סימן שהגיע העת לשינוי.

אז נכון, גם אתם ככל הנראה לא הוכשרתם להיות מעצבי פנים או אדריכלים מקצועיים, אבל באמצעות כמה טיפים לעיצוב הבית, הלקוחים מבסיס התפיסה העיצובית של מגורים, תוכלו להעניק לביתכם סטייל חדש המתאים לו (ולכם) כמו כפפה ליד. לא, אנחנו לא מדברים על טיפים למי ששוקל שיפוץ או רכישה של בית חדש, אלא "בקטנה" – טיפים שאפשר ליישם מהר, בכוחות עצמכם ובלי תקציב יוצא דופן.

לבן על לבן

מבין כל הטיפים לריענון המראה של הבית, השקעה בצביעה הוא הטיפ הבסיסי. ואם צובעים אז כדאי לדעת שגווני לבן למיניהם וצבעים בהירים יכולים לעשות את כל העבודה. צבעים בהירים בכלל ולבן בפרט מעניקים לחללי הפנים הביתיים אווירת שלווה וכמובן יוצרים תחושה של מרחב הגדול מסכום חלקיו. אלו מכם החיים את הלחץ של העידן המודרני, במרכז העיר או בפרברים, יגלו כי החזרה אל בית בעל גוונים בהירים מרגיעה הרבה יותר.

אקלקטיות היא "השחור החדש"

שילוב בין סגנונות הוא הסגנון המנצח. בשנים האחרונות, ובעיקר עם יציאתה של הגישה המודרניסטית מהמיינסטרים, אנו זוכים לראות יותר ויותר בתים המעוצבים בסגנון פיוז'ן ומיישמים את הגישה האקלקטית: שילוב של מספר סגנונות עיצוביים בעלי אמירה מובהקת אשר יחדיו יוצרים קונספט חדש לחלוטין. במילים אחרות, קצת ערבוב של מה שקיים היום, קצת שבירת שגרה בסידור האלמנטים יכולה לעשות לכם התחדשות.

אם אתם רוצים להכניס טוויסט בבית, לפעמים כל מה שצריך הוא לוותר על המגוון העצום של טיפים לעיצוב הבית ופשוט לשנות את המיקום של רהיטים בולטים כגון ספה גדולה, כורסת סלון בעלת עיצוב ייחודי, שולחנות מעוצבים ורהיטים אחרים בעלי נוכחות משמעותית בבית.

אזרו אומץ – הכל עניין של פרופורציה

הרשת מלאה בטיפים לעיצוב הבית וגוגל יוביל אתכם אליהם במהירות ובנוחות. מתוך המגוון העצום של הטיפים, זה אולי החשוב ביותר: אל תחששו לנסות. כסאות מסוגים שונים יכולים להפוך את שולחן האוכל לבעל עיצוב יוצא דופן, המדפים הישנים יתגלו כרהיטי בוטיק אם תצבעו אותם בצבע המתאים והשטיח ההודי שתמיד רציתם להכניס לבית יכול לשלב בו לא מעט שלווה וחמימות.

אחרי שתעצבו את הבית שלכם בדיוק כפי שתמיד חלמתם, אל תתפלאו על תגובות פליאה והפתעה. כנראה שתצטרכו להזמין ביטוח דירה כדי לשמור עליו מפני הפתעות נוספות.

10 טיפים של 10 המעצבים הלוהטים בארה"ב

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים