ביטוח חיים ריסק, מסוחרי סין העתיקה לטלפון של AIG

ביטוח חיים ריסק, מסוחרי סין העתיקה לטלפון של AIG

ביטוח חיים מודרני, שמעניק פיצוי כספי למשפחת המבוטח, נרשם לראשונה במאה ה-18. המהות היא הבטחת יכולת קיום לזמן ממושך ככל האפשר לבן/בת הזוג והילדים במקרה של אסון. אין פשוט מזה.

ביטוח נולד כמנגנון להקטנת סיכוני סחר אלפי שנים לפני הספירה, קודם כל בסין ואחר כך במזרח התיכון. הקונספט של ביטוח סיכונים אישיים, שהפך אחר כך לפוליסת ביטוח חיים ריסק, הופיע לראשונה ברומא העתיקה עם ביטוח שהעניק כיסוי ל… הוצאות הקבורה של המבוטח.
ביטוח חיים מודרני, שמעניק פיצוי כספי למשפחת המבוטח, נרשם לראשונה במאה ה-18 עם הקמת חברת הביטוח הראשונה בהיסטוריה באנגליה.

ביטוח חיים ריסק – אין פשוט מזה

מאז הפך ענף הביטוח לאחד מיסודות הכלכלה המודרנית והעולם הפיננסי. בעידן הגלובלי, עם הטכנולוגיות המתקדמות לתקשורת והעברת נתונים, הביטוח הוא ענף מתקדם המציע פתרונות חכמים ומתוחכמים למגוון רחב של סיכונים בכל תחומי החיים והעסקים.

מכל הפוליסות ביטוח חיים ריסק היא ככל הנראה מוצר הביטוח היסודי – פיצוי כספי למשפחה במקרה של מות המבוטח. המהות היא הבטחת יכולת קיום לזמן ממושך ככל האפשר לבן/בת הזוג והילדים במקרה של אסון. אין פשוט מזה.

כיום ניתן להוסיף למוצר הבסיסי – ביטוח חיים ריסק – הרחבות שונות כגון כיסוי למקרים של נכות מוחלטת או מחלות לב וסרטן. המחיר עבור הפוליסה תלוי בגובה הפיצוי הכספי שקבע המבוטח ובהרחבות השונות לפוליסה לפי בחירת המבוטח.

בהלכה היהודית ההתייחסות לביטוח חיים היא אחד מן החידושים של המאה הקודמת. התפיסה הרווחת היא כי ביטוח חיים נכלל ב"חובת ההשתדלות לפרנסה" ויש אף מי שמעניק לו עדיפות על-פני סוגי ביטוח דומים.

הלו, ביטוח חיים ריסק בבקשה

ביטוח חיים ריסק לא נחשב למוצר יקר. ניתן להתחיל בכיסוי סולידי ולהרחיב את הכיסוי עפ"י הצורך ובהתאמה להתפתחויות בחיי המבוטח. אבני דרך נפוצות לרכישה והרחבה של פוליסת ביטוח חיים ריסק הן נישואים, הולדת תינוק וקידום בקריירה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים