ביטוח נסיעות שנתי AIG Business Travel

ביטוח נסיעות שנתי AIG Business Travel

פוליסת AIG Business Travel מיועדת לאנשי עסקים המבצעים מספר נסיעות עסקים בשנה. למעשה, זהו ביטוח נסיעות שנתי שנכנס לתוקף באופן אוטומטי בכל פעם שנוסעים לחו"ל

נסיעות עסקים לחו"ל זהו סגנון חיים. אנשי עסקים שמרבים לצאת לחו"ל מפתחים הרגלי טיסה ונסיעה שיוצרים דפוס שבונה איזושהי תחושה של יציבות. במקרים רבים תורמים לכך היעדים הקבועים אליהם חוזרים מעת לעת, לפעמים מספר פעמים בשנה. אותו מלון מוכר, המסעדות בהן כבר יודעים מה חביב עליך, אפשרויות התרבות והבילוי שמתאימות לך. אפילו הרופא שאליו הולכים כאשר צריך.

אנשי עסקים שמבלים פעמים רבות בנמלי תעופה ברחבי העולם יודעים לארוז מהר, להתנהל באופן קומפקטי, לתכנן את ההגעה לשדה בדיוק בזמן. נסיעות עסקים הן פרויקט מתוכנן ומחושב שמתוכנן לחיסכון מירבי בזמן ובאנרגיה.

זה מתחיל כבר בהכנה לנסיעה. אנשי עסקים נהנים במקרים רבים מטיפול מקיף בכל סידורי הטיסה והנסיעה ע"י מחלקות מקצועיות במיועדות לכך, בשיתוף עם סוכני נסיעות וספקי שירותי תיירות. הנוסע רק צריך להגיע בזמן ולהתמקד בהיבטים המקצועיים והעסקיים של הנסיעה. כרטיסי טיסה, תחבורה, סידורי לינה וכל השאר מאורגנים באופן יסודי לנוחות הנוסע המתמיד.

בין שאר העניינים שזוכים לטיפול הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. הביטוח כולל כיסוי להוצאות רפואיות שונות בחו"ל וכיסוי לאובדן או  גניבת רכוש וציוד. אתם ודאי חושבים על המחשב של איש העסקים, ואכן החשיבות של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל היא לא רק הפיצוי הכספי אלא גם חשיבות פרקטית שעשויה אף להציל נסיעת עסקים.

הכיסוי הרפואי בפוליסת ביטוח נסיעות  חשוב ביותר. למעשה, אין לכם כיסוי רפואי אחר בחו"ל, כי ביטוחי הבריאות של קופות החולים אינם תקפים מחוץ לגבולות המדינה. הצורך הנפוץ הוא למקרה של מחלה פתאומית או פגיעה בגפיים עקב אירוע תאונתי המחייבים טיפול רפואי, אך אפשר בהחלט לחשוב על מקרים מורכבים יותר.

AIG מציעה מגוון פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה לסוגי הנסיעות לחו"ל ולצרכי הלקוח. פוליסת AIG Business Travel מיועדת לאנשי עסקים המבצעים מספר נסיעות עסקים בשנה. למעשה, זהו ביטוח נסיעות שנתי שנכנס לתוקף באופן אוטומטי בכל פעם שנוסעים לחו"ל.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים