סודות וטיפים לייעול נסיעות עסקים לחו''ל

נסיעות עסקים לחו"ל – אנשי עסקים משתפים טיפים מועילים

נסיעות עסקים לחו"ל מפגישות אנשים מאורח חיים שונה ברחבי העולם במקומות זרים, שהמשותף להם הוא בדרך כלל תהיות עד כמה אפשר לייעל כל נסיעת עבודה ולהפיק ממנה יותר. הנה הטיפים שלהם

יש לכם הרבה נסיעות עסקים לחו"ל? בין נמלי התעופה למלונות, בין מרכזי כנסים לתערוכות מקצועיות, או בין חדרי הישיבות לארוחות העסקיות ברחבי העולם, בוודאי מצאתם עצמכם תוהים אם יש מדריך טיפים כלשהו שיסייע לכם להתמצא טוב יותר, לקצר הליכים או להתייעל. ובכן, מתברר כי אנשי עסקים המרבים בנסיעות מוצאים זמן לדבר גם על נושאים שאינם עסקיים, והם ששים להחליף טיפים קטנים שמקלים על החיים תוך כדי תנועה. אז הנה כמה טיפים של אנשי עסקים הנמצאים הרבה ימים בשנה בין לבין:

הנאמנות מתגמלת בטיסות

חברות תעופה מתגמלות לקוחות שטסים אתן שוב ושוב וברור גם למה. כאשר לא בטוח שהלקוח יחזור אליהן, הן כבר אינן מתייחסות אליהם כאל מובן מאליו והן מעתירות עליו פינוקים. עם זאת, גם כאשר אין לכם עניין להישאר באותה חברת טיסה מסיבות שונות, דאגו לכך שלפחות בחברת כרטיסי האשראי שלכם הרכישות יהפכו לנקודות במועדון הנוסע המתמיד. אם לא נסיעות עסקים לחו"ל, לפחות תצברו מספיק כדי לרכוש כרטיס לחופשה מרגיעה.

שדרוגים והטבות לאנשי עסקים

לא זו בלבד שהישראלים לא המציאו את "שיטת מצליח", אלא שאחרים שכללו אותה בעצמם לדרגת פרימיום. נוסעים מנוסים ממליצים לנסות את "השיטה" בשני מקומות עיקריים: בסוכנויות להשכרת הרכב מומלץ לכם לנסות לשדרג את הרכב שהזמנתם לרכב יוקרה עם ביטוח VIP ללא עלות נוספת מיוחדת, אם תראו שהרכב נמצא שם ופנוי להשכרה. באותה מידה, כאשר דלפק הקבלה במלון לא עמוס במיוחד, נסו לשדרג את החדר שלכם למיקום נוח יותר או לקבל עוד הטבות נלוות. לפעמים זה מצליח.

נא להתלבש בהתאם

גם גברים ישראלים שכבר למדו להתלבש מתקשים לארוז לנסיעות עסקים בחו"ל. המנוסים כבר יודעים שהעיקרון הוא פשטות – להסתפק בסט צבעים מצומצם שמאפשר לקחת רק כמה פריטים בסיסיים ולהחליף ביניהם. זה גם מאפשר לכם להסתפק בשני זוגות נעליים בלבד.
כמו כן, מומלץ להקפיד להופיע לטיסה בלבוש מכובד ועסקי, משום שמתברר שזה מהווה יתרון כאשר יש רישום יתר למחלקת תיירים. במקרים כאלה, הדיילים נוטים לשדרג למחלקת עסקים ומחלקה ראשונה מי שמתלבש ונראה בהתאם.

היה נכון

אין דבר מעצבן יותר מלהגיע לטיסה כשהסוללות בטלפון, במחשב הנייד ובטאבלט מרוקנות. זוהי צריכה להיות הדאגה הראשונה של איש עסקים יעיל – להטעין הכל מראש לילה לפני נסיעות עסקים לחו"ל, ולהגיע מוכן לעבודה בעת ההמתנה בנמלי התעופה וכמובן במטוס. המהדרין ממליצים לנצל כל רגע ליד שקעי חשמל זמינים כדי לרענן את מצב הסוללות. לא לשכוח את המטענים.

לחסוך זמן בארוחה

למי שאינו אוהב לחכות לארוחות שלו עד שיוגשו לכולם, מומלץ להזמין את הארוחות המיוחדות, כמו ארוחה צמחונית. הן תמיד מוגשות קודם ומיד בסופן תוכלו לחזור לישון או לעבוד מבלי שתצטרכו לחכות לתום הסבב.

הימנעות מיעפת וחמרמורת

יעפת (ג'ט-לג) וחמרמורת (האנג-אובר)  קשורות לשינויי הזמן והשעון הביולוגי. לטסים לנסיעות עסקים לחו"ל שלעתים קרובות נוחתים ישר לישיבות ופגישות, תופעות אלה עלולות להוות בעיה רצינית במיוחד .
נסו להזמין טיסות לילה כדי לנצל אותן לשינה והימנעו מאלכוהול, משום שהוא אינו מרדים. להיפך, האלכוהול מייבש את הגוף, גורם לאי נוחות, מקשה על השינה ומגביר תופעות כמו חמרמורת.

ביטוח נסיעות לחו"ל

נסיעות עסקים לחו"ל הן, במרבית המקרים, עניין מאורגן שמטופל ע"י האחראים לנושא בחברה. ביטוח נסיעות הוא תמיד חלק מהעניין כנוהל. בכל זאת, מומלץ לבדוק שלא נשכח דבר.
ב-AIG ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות שנתית, כך שאין צורך לחדש את הביטוח לפני כל נסיעה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים