מבוגרים בחו"ל - חופשה בחו"ל עם הילדים ועם סבתא וסבא

נוסעים מבוגרים – חופשה בחו"ל עם הילדים ועם סבתא וסבא

אם רוצים לצרף לחופשה המשפחתית גם את סבתא וסבא, כדאי להכיר את הרחבת הביטוח למצב רפואי קודם שמיועדת, בין השאר, עבור נוסעים מבוגרים

חופשה משפחתית בחו"ל עם הילדים דורשת הכנה מדוקדקת. קל וחומר כאשר רוצים לצרף לחופשה המשפחתית גם את סבתא וסבא, שגם להם, בתוקף גילם, עשויים להיות צרכים מיוחדים.

כל מה שתקף בתכנון חופשה בחו"ל עם הילדים לגבי מסלולים, הליכה וניידות וכד' תקף גם לחופשה עם נוסעים מבוגרים. מה שיותר גמיש הוא בחירת האטרקציות, כי יש להניח שההצטרפות של סבתא וסבא לחופשה היא פחות משיקולי תיירות גרידא ויותר משיקולי בילוי איכותי ומיוחד עם הנכדים. כלומר, דיסנילנד אולי אינה ממש יעד פופולרי עבור מבוגרים, אך כאשר נוסעים עם הנכדים מדובר באטרקציה מרתקת עבורם שתספק להם חוויה עוצמתית בזכות הנכדים.

חלק מן ההכנות לחופשה הן הכנת הרשימות של מה צריך לקחת. גם עבור סבתא וסבא יש להכין רשימות כאלה. בדרך כלל מדובר בתרופות שונות שדרושות לנוסעים מבוגרים באופן יומיומי.

מה שעוד חשוב לקחת בחשבון בחופשה בה נוטלים חלק נוסעים מבוגרים הוא כיסוי ביטוחי התואם למצבם הרפואי.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא פתרון מודולרי שבבסיסו כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל, ועליו ניתן להוסיף הרחבות שונות בהתאם לצורך ולאופי החופשה והמשתתפים. קיימות הרחבות לחופשת סקי, חופשת ספורט אתגרי (אקסטרים), ביטול נסיעה, קיצור נסיעה ועוד.

אחת ההרחבות היא כיסוי למצב רפואי קודם המבטחת החמרה במצב רפואי בעת השהייה בחו"ל.

כיסוי הבסיס אינו מכסה הוצאות רפואיות בקשר למצב רפואי קודם, והרחבה זו למעשה מאפשרת כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל גם עבור אנשים שחוו טיפול רפואי ו/או טיפול תרופתי בששת החודשים שלפני החופשה, לטוס וליהנות משקט נפשי שמספקת פוליסת ביטוח. בדרך כלל מדובר בנוסעים מבוגרים.

לכן, אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה משפחתית מורחבת, עם הילדים ועם סבתא וסבא, מומלץ לברר את מצבם הבריאותי של כלל הנוסעים ובפרט של הנוסעים המבוגרים ולרכוש עבורם, אם יש צורך, את ההרחבה למצב רפואי קודם.

AIG Safe Travel App

ביטוח נסיעות לחו"ל עם שירות ישיר באפליקציה

אודות האפליקציה * להתקנה מהירה (הקישור פעיל רק בטלפון)

חופשה נעימה ורגועה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים