חופשת חורף באירופה - תחליפי מרק - מגזין AIG

חופשת חורף באירופה – תחליפי מרק

אם נגזר עליכם לחלום מרחוק על חופשת חורף באירופה, אתם יכולים להעשיר את החלומות עם מרק אירופי מפנק, שגם מחמם את הגוף והנפש וגם עוטף בניחוחות של נוסטלגיה

חושבים על חופשת חורף באירופה? אם לא מדובר בחופשת סקי, שיש לה מאפיינים ייחודיים, החורף מספק הזדמנויות נוחות לגיחת אמצע שבוע או סוף שבוע לאירופה – המחירים יורדים יחד עם הטמפרטורות שמבשרות על סוף עונת התיירות.

אבל אם קל להשיג דיל טוב לחופשת חורף קצרה באירופה, הסידור של חופשה באמצע החיים, כאשר ערימת המשימות בעבודה טופחת והילדים סוף סוף בשוונג של שנת הלימודים – זה כבר פחות קל. אז אם נגזר עליכם לחלום מרחוק על העיר החביבה עליכם באירופה, אתם יכולים להעשיר את החלומות ולהיכנס לרגע לאווירה עם מרק אירופי מפנק, שגם מחמם את הגוף והנפש וגם עוטף אותך בניחוחות של נוסטלגיה. מגזיןAIG  מציע: חופשת חורף באירופה – האלטרנטיבה…

חולמים על פריז בחורף? קחו מרק בצל צרפתי עם קרוטונים אווריריים, גבינה (גרייר) מוקרמת ונגיעת קוניאק או שרי להעמקת מרקם טעמי הבצל.
הידעתם? מרק הבצל הצרפתי, שמכונה 'סעודת העניים', הומצא – כך אומרים – ע"י המלך לואי ה-15.

תכננתם על רומא או פירנצה? תגידו בנוונוטו ל"מרק הגדול" – מרק מינסטרונה איטלקי מירקות העונה. למינסטרונה אין מתכון קובע והקונספט הוא ירקות שזמינים עכשיו, מטופלים באהבה כפרית. רצוי לא לשכוח שעועית, אך הכל פתוח.
הידעתם? מרק ריבוליטה איטלקי הוא למעשה מינסטרונה שחומם מחדש עם לחם.

רציתם בודפשט? פצו את עצמכם עם מרק גולש מהביל עם בשר וירקות שבושלו יחד זמן ממושך. מידת החריפות לשיקולכם. מרק גולש הוא למעשה הגרסה הדלילה של נזיד גולש, הסמל של המטבח ההונגרי.
הידעתם? הגולש הוא המצאה של רועים נוודים מימי הביניים שחיפשו פתרון לארוחה חמה מלאה בתבשיל אחד קל להכנה, הכל כלול.

אמרתם בוקרשט? אמרתם צ'ורבה, המרק הרומני שהפך למותג. צ'ורבה הוא למעשה שם המשפחה של המרקים עם הטעם החמצמץ וקיימים מגוון מתכונים ותת קטגוריות צמחוניים, על בסיס בשר ודגים. הצ'ורבה הקלאסי כולל ירקות וכדורי בשר.
הידעתם? מרקי צ'ורבה נבדלים ביניהם עפ"י מקור החמצמצות – לימון, מי גבינה, כרוב חמוץ ודגנים מוחמצים.

חשבתם על מוסקבה? זה הזמן למרק בורשט (חמיצה), שם המותג העולמי למרק סלק רוסי, עם או בלי בשר. המקור של הבורשט הוא למעשה המטבח האוקראיני. למרק בורשט יש גם גרסה צמחונית להגשה קרה.
הידעתם? במטבח האוקראיני יש לא פחות מ-40 מתכונים שונים להכנת מרק בורשט.

תמשיכו לחלום על חופשת חורף באירופה, חפשו את המתוכנים באינטרנט, ואם אתם נוסעים בסופו של דבר, אל תשכחו ביטוח נסיעות לכיסוי הוצאות רפואיות וכיסוי לאובדן רכוש בחו"ל.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים