חופשת חורף בלונדון | מגזין AIG

חופשת חורף בלונדון – חוויה מרתקת

המרחק הקצר יחסית, כחמש שעות טיסה, הופך את לונדון גם ליעד מועדף של ישראלים לגיחות קצרות כגון סופי שבוע וחופשות נושא כגון תיאטרון וכדורגל. אל תשכחו ביטוח נסיעות לחו"ל

לונדון בירת בריטניה היא אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם ואחד האהובים על התייר הישראלי. המטרופולין האנגלי העצום מציע שפע יוצא דופן של אטרקציות לכל הטעמים: היסטוריה, אמנות, תרבות, ספורט, אוכל וכמובן שופינג. וזה עוד לא הכל. עונת התיירות המועדפת היא אביב-קיץ, בזמן החופשה השנתית. בעונה זאת לונדון עמוסה בתיירים מכל רחבי אירופה והעולם כולו והיא נראית קוסמופוליטית מתמיד.למי שמחפש יעד קרוב ונגיש, לונדון, עם רק חמש שעות טיסה, מהווה יעד אטרקטיבי במגוון האפשרויות שהיא מציעה. .

מי שמכיר את לונדון וכבר טעם את האטרקציות הקלאסיות – הטאואר עם יהלומי המלכה, הביג בן ובית הפרלמנט, ארמון בקינגהאם וחילופי המשמר המלכותי ועוד – יכול למצוא ענין בחופשה חורפית שיש בה יתרונות מיוחדים.

בעונת החורף אפשר לחוות את לונדון האמיתית. יש הרבה פחות תיירים והלונדונרס, תושבי העיר, חוגגים את החיים. בעונת החורף אפשר ליהנות ממרבית האטרקציות המוכרות אך חווית התיאטרון איכותית יותר ומי שאוהב את הכדורגל האנגלי יוכל ליהנות מהתרגשות אמיתית, במיוחד בתקופת חג המולד בו מתקיימים מספר מחזורי ליגה בתקפות זמן קצרה של כשבועיים. גם חובבי המוסיקה ימצאו כי ביקור חורף בלונדון מספק יותר ריגושים וחוויות, עם הופעות גדולות וקטנות של אמנים מפורסמים ומוסיקאים בתחילת דרכם. בכל האירועים האלה התייר החורפי מתחכך בלונדונרס המקומי ולא בתיירים מספרד, גרמניה, יפן וישראל.

החורף בלונדון גשום מאוד וקר למדי אך לא קפוא. הטמפרטורות הממוצעות בעונת החורף הן 8 מעלות ביום ו-0 מעלות בלילה. כלומר יש להצטייד בביגוד חם, כולל כובע עם חימום לאוזניים וכפפות, וכמובן מטרייה איכותית. יחד עם זאת ניתן בהחלט לשהות בחוץ (אם לבושים היטב) וליהנות משוטטות בעיר היפהפייה. בניגוד למקובל לחשוב העיר לונדון אינה מושלגת למעט ימים בודדים מדי פעם, זאת בזכות ההשפעה של האוקיינוסים המקיפים את האי הבריטי ואפקט החממה שנוצר בה כמו בכל מטרופולין גדול וסואן.
כל המקומות – מסעדות, פאבים, מוזיאונים, אולמי הופעות ותיאטרון וכל השאר – מחוממים היטב וערוכים לקליטת המטריות והמעילים הרטובים.

חופשת חורף בלונדון היא חוויה מרתקת ומיוחדת במינה ורבים מאלה שחוו אותה נוטים לחזור עליה מעת לעת. בחורף, כמו בקיץ, מומלץ להצטייד בפוליסת ביטוח נסיעות הכוללת כיסוי להוצאות רפואיות בעת הצורך וכיסוי לאובדן או גניבת הרכוש.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים