נגישות
נגישות
פניות הציבור
קבלו הצעת מחיר מנציג

פורסם מדד משרד האוצר 2017 לשירות צרכני הביטוח

מדד משרד האוצר לאיכות השירות בתחום הביטוח נועד לספק לציבור צרכני הביטוח כלי השוואתי אובייקטיבי. ארבע שנים מתפרסם המדד, ארבע שנים AIG מובילה אותו
06/07/2017 מאת: רונן מאיר
מדד משרד האוצר לשירות צרכני הביטוח

פעם רביעית ברציפות זוכה חברת AIG ישראל להוביל את מדד משרד האוצר לאיכות השירות בתחום הביטוח, המדד האובייקטיבי ביותר עבור צרכני הביטוח בישראל.
מדד משרד האוצר נוסד לפני ארבע שנים (נכון, AIG במקום הראשון החל מהמדד הראשון) במטרה לספק לציבור צרכני הביטוח כלי השוואתי אפקטיבי לבחירת פתרונות ביטוח.

5 קריטריונים לאיכות השירות בביטוח

מדד משרד האוצר, שפורסם בחודש מאי 2017, השתכלל עם השנים. הוא כולל כעת חמישה קריטריונים כאשר לכל אחד מהם משקל שונה בשקלול הדירוג:

  • סקר שביעות רצון - הקריטריון בעל המשקל הגבוה ביותר המהווה 30% מהמדד. כאן צרכני הביטוח מביעים את דעתם על השירות שהם מקבלים מחברות הביטוח.
  • שיעור התביעות ששולמו - קריטריון זה מהווה 20% מהמדד, והוא מבטא את העמידה של חברות הביטוח בייעודן - לספק כיסוי ביטוחי, להיות שם ברגע האמת.
  • מהירות הטיפול בתביעות - גם קריטריון זה מהווה 20% מהמדד, והוא מביא לידי ביטוי את המחוייבות של חברת הביטוח ללקוחותיהן.
  • תלונות הציבור - שילוב בין כמות התלונות שהוגשו כנגד חברות ביטוח לבין אלו שנמצאו מוצדקות. קריטריון זה מהווה 20% מהמדד.
  • זמני מענה טלפוני - 10% מהמדד.

קריטריונים אלה נבדקים אחת לשנה עבור כל אחד מתחומי הביטוח: רכב חובה, רכב רכוש (מקיף, צד ג'), דירה, נסיעות לחו"ל, הוצאות רפואיות (ביטוח בריאות), נזקים רפואיים (ביטוח תאונות אישיות), ביטוח סיעודי, אובדן כושר עבודה וביטוח חיים.

נתוני המדד מתפרסמים במלואם באתר האינטרנט של משרד האוצר, כשירות לציבור צרכני הביטוח בישראל.
לעיון בנתוני המדד באתר משרד האוצר
אודות מדד משרד האוצר לאיכות השירות בתחום הביטוח

אנו מודים ללקוחותינו על האמון ומבטיחים להמשיך להיות ראויים לו.

***
למידע ולרכישת פתרונות ביטוח - צוות AIG לשירותכם בטלפון 1-800-400-400 או באתר האינטרנט.