ביטוח-נסיעות-לחו''ל-עובדות-שצריך-לדעת

ביטוח נסיעות לחו"ל – 8 עובדות שצריך לדעת

מקצועני ענפי התיירות והנסיעות בעולם נוהגים לומר על ביטוח נסיעות לחו"ל: If you can't afford travel insurance you can't afford travel. כמה טיפים לנוסעים

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל שלושה רכיבים עיקריים: כיסוי להוצאות רפואיות, כיסוי לאובדן רכוש ופיצויים שונים למקרים כגון ביטולי טיסות. היום ניתן להתאים את פוליסת הביטוח למאפייני הנסיעה ולהעדפות אישיות. הנה כמה עובדות על ביטוח נסיעות שיסייעו לכם לקבל החלטה ולבחור נכון:

  1. החל מינואר 2016 ניתן יהיה לרכוש פתרונות ביטוח נסיעות לחו"ל רק באמצעות גורם ביטוח מקצועי, באמצעות סוכן ביטוח או ישירות מחברת ביטוח. סוכני נסיעות לא יורשו עוד למכור ביטוח נסיעות.
  2. ביטוחי הבריאות שיש לכם בישראל – ממלכתי, קופת חולים ופוליסות פרטיות – אינם תקפים מחוץ לגבולות המדינה. לכן, אם חלילה נדרש טיפול רפואי בעת חופשה בחו"ל טוב שיש ביטוח נסיעות לחו"ל.
  3. תביעת הביטוח הנפוצה ביותר בתחום ביטוח נסיעות, עפ"י נתוני AIG, היא בגין פציעה בחופשת ספורט אתגרי. במקום שני, כיסוי להוצאות לא צפויות לטיפולי שיניים בחו"ל.
  4. רבים נוהגים לרכוש את ביטוח הנסיעות ברגע האחרון, לפעמים אפילו בשיחת טלפון מנמל התעופה. ההמלצה היא לרכוש את הביטוח מייד לאחר הזמנת הטיסה, על מנת לכלול כיסוי למקרה של ביטול או עיכוב הטיסה.
  5. עפ"י נתונים שנאספו בבריטניה, כ-56% מהתביעות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל קשורות להוצאות רפואיות, 34% מהתביעות קשורות לביטול טיסות ו-5% בלבד קשורות לאובדן מזוודות וכסף.
  6. חשוב מאוד להגדיר את התכולה הרצויה ואת הכיסוי לקרוא היטב את הפוליסה. בני זוג מארה"ב שהתרשלו מצאו את עצמם עם חשבון על הוצאות רפואיות בגובה של כ-1 מיליון דולרים ללא כיסוי.
  7. הסיכוי לאובדן מזוודה בחברות תעופה אירופיות הוא 1 ל-77. מבין המזוודות שאובדות כ-85% נמצאות תוך יום יומיים ומחזרות לבעליהן.
  8. סיסמא נפוצה בקרב משווקי תיירות וסוכני נסיעות: "אם אינך יכול להרשות לעצמך את הביטוח, אינך יכול להרשות לעצמך את הנסיעה" (If you can't afford travel insurance you can't afford travel). במילים אחרות, לא נוסעים בלי ביטוח נסיעות.

אז לקראת הנסיעה הבאה לחו"ל שימו את ביטוח הנסיעות לטיפול בתעדוף גבוה.

קבלו הצעת מחיר מהירה ומשתלמת


    הורדת מסמכים