כדי לשפר את חווית הגלישה האתר עושה שימוש בקבצי עוגיות. למידע נוסף
AIG משלמת תביעות הכי מהר בישראל 6 שנים ברציפות. השירות לטיפול בתביעות מהווה 40% מהמדד
AIG מובילה את איכות השירות הדיגיטלי בתחום הביטוח בישראל, עם מערך פתרונות ושירותי אונליין העונה על הציפיות של לקוחות ביטוח בעידן הדיגיטלי. פורסם מדד משרד האוצר 2017
מצב חירום לאומי עלול להיווצר כתוצאה מאסון טבע - רעידת אדמה, צונאמי, שטפון – או כשל כלשהו כגון דליפת חומרים מסוכנים וכמובן כתוצאה ממלחמה. איך נערכים מראש ומה חשוב לדעת ולזכור?
AIG, כחברת ביטוח אחרת, פועלת רבות למען עולם בטוח יותר עבור לקוחותיה ועובדיה. כחלק מאסטרטגיה זו, החברה שואפת לשיפור תרבות הנהיגה והבטיחות בדרכים.
משרד האוצר קובע סטנדרטים לטיפול בתביעות ביטוח, ובין השאר גם את טווחי הזמן הסבירים לביצוע.
מה אתם עושים באינטרנט? רוב הזמן אתם מחפשים מידע על דברים שחשובים לכם, מבלים ברשתות חברתיות וצופים בסרטוני וידאו. ומה עם ביטוח באינטרנט? הכירו את ערוצי האינטרנט של AIG ישראל