נגישות
נגישות
פניות הציבור
קבלו הצעת מחיר מנציג

בחירת שרברב

לקוח נכבד

להלן פירוט תהליך בחירת שרברב לצורך טיפול בנזק מים בדירתך.

פתיחת קריאה:

לאחר זיהוי נזק עלייך לפנות למוקד השירות של חברתנו בטלפון 03-9272354.

  • בשיחה תוכל לבחור שרברב בהסדר מתוך רשימה על פי מקום מגוריך.
  • הרשימה תכיל לפחות 12 שרברבים.
  • להלן קישור לרשימת השרברבים:

http://212.143.252.254:40000/Natav_Site/Plumbers?IC=6 

  • היה וארבעה שרברבים מהרשימה מולם ניסינו לתאם אינם זמינים הינך זכאי להזמין שרברב פרטי.
  • מרגע התיאום ימונה מנהל תיק שיטפל בקריאה עד סיום הטיפול.
  • מנהל התיק יתנהל מולך גם לגבי תיאום ותיקון הנזקים נלווים.

 

זמני הגעה:

אנו מחויבים לזמן הגעה של עד 48 שעות ( 2 ימי עסקים) כאשר יום שישי נחשב ליום עסקים.

  • אנו  ב AIG נמשיך לתת את השירות כפי שנהוג היום :
  •  פנית לקוח עד 12:00, בעל מקצוע יגיע באותו היום
  •  פנית לקוח אחרי 12:00, בעל המקצוע יגיע ביום למחרת
  • בימי שישי וערבי חג, פניות עד 9:00 יטופלו באותו יום, ולאחר 9:00 ביום ראשון.   
  • בתיאום ההגעה, יקבע הזימון לטווח של שעתיים, לדוגמה: תיאום ל – 10 בבוקר, יוגדר כהגעה בין 10 - 12.
  • היה והשרברב לא הגיע לאחר שעתיים מהמועד האחרון שנקבע (לפי המקרה בין 14-15), החברה מחויבת להציע לך שרברב אחר מרשימת שרברבי ההסדר.
  • היה והשרברב לא הגיע גם לאחר 3 שעות מהמועד האחרון, לפי המקרה אחרי השעה 15, עלייך לעדכן את המוקד שיאפשר לך להזמין שרברב פרטי. 

סקר שביעות רצון:

  • בתום הטיפול חברת הביטוח תבצע סקר שביעות רצון  על מהירות ואיכות העבודה של בעל המקצוע.
  • רשימת השרברבים תכלול את הציון הממוצע של כל שרברב בעקבות הסקר. (החל מדצמבר 2017)
  • עם סיום מתן השירות יועבר אלייך מסמך מסכם הכולל פירוט התיקונים שבוצעו בביתך.

 

 

 

 

 

קבלו הצעה משתלמת במיוחד לביטוח הדירה עכשיו!